מי מאיתנו לא מכיר את התחושה. את בשעה השנייה של השיזוף באחד האיים הקריביים, את לא זוכרת איזה. חבר שלך השאיר אותך לבד ולקח את היאכטה כדי לשבת לשיחה עם הסוכנים שלו על הפרודקשן הבא. מלצר בעניבה מתקרב אליך עם מגש ועליו טלפון נייד.
"איטס פור יו", הוא אומר.
"טלפון בשבילי?" את חושבת ומסתובבת לקחת את המכשיר. בטח אמא שוב שכחה לשלוח איזו מעטפה. זה פלא שהיא מסתדרת בלעדיך. "הלו, אימוש?" את עונה.
"שלום רב," עונה קול גברי מהעבר השני. "מדברים ממס הכנסה. מצאנו כמה חריגות בתשלום המס שלך".
החופשה האקזוטית, היאכטה, השיזוף המלא. הכל נהרס. ואז החזרה לארץ, והעדויות, והחבר שפתאום מבריז ואמא שנלקחת לעבודות כפייה.
כולנו היינו שם.
כשאנחנו מזמינים מחו"ל בסכום של יותר מ-75$, רשויות המכס עלולות לעכב את החבילה שלנו ולחייב אותנו בתשלום של מסים שונים ומשונים כדי לשחרר אותה:
עלות שחרור – סכום של 60-300 ש"ח.
מס ערך מוסף – תידרשו במע"מ על כל מוצר מעל 75$ בגובה של 17%
אגרת רשומון – טופס שחרור מהמכס. אגרה של 30-90 ש"ח.
מס קנייה – (על מספר מוצרים כמו חלקי רכב, טבק משקאות חריפים, פרווה ועוד). בין 17% ל-35%
וכמובן, איך אפשר לשכוח, גם מכס – מס על מוצרים שמחירם מעל 500$, משתנה ממוצר למוצר.
סך הכל, סכום התשלום הנוסף כדי לשחרר חבילה שתקועה במכס יכול להגיע למאות שקלים.
לראשונה בישראל, זיפי מעניקה בכל קנייה מגן מכס. על כל קנייה שמתבצעת דרך זיפי שסכומה גבוה מ-75$ ושנמצאת בסכנת תפיסה על ידי המכס, זיפי כוללת מגן לצרכן.
אם החבילה נתפסה במכס – שלמו ושלחו את הקבלות וזיפי תחזיר לכם את כספי השחרור במלואם!
חיסכו זמן יקר של בירורים ואת כאב הראש של התמודדות עם הרשויות והשיגו החזר כספי. קונים מחו"ל רק עם זיפי.
אז, בפעם הבאה שאתם על אי טרופי והטלפון מצלצל בשבילכם – המשיכו להשתזף. זיפי כבר דאגה לתשלום שלכם.
מאחלים לכם שחרור נעים (של חבילות דואר)
צוות זיפי