בתוך שורת החיפוש מקלידים שם של מוצר או תחום שמעניינים אותך.אפשר לחפש גם בשפה העברית וגם באנגלית.את התוצאות שהתקבלו אפשר לסנן בעזרת האפשרויות שיופיעו בצד ימין של המסך.סינון באמצעות האפשרויות מצמצם את אלפי התוצאות, מציג רק את המוצרים שמתאימים לך וחוסך לך זמן.
כאשר לוחצים על התמונה של המוצר ומגיעים לעמוד שלו, מופיעים נתונים על המוכר.הנתונים שחשובים כדי לבחור מוצר הם:– כמות ההזמנות שנעשו מהמוכר– אחוז התגובות החיוביות שהוא קיבל מהקוניםככל שאחוז התגובות החיוביות גבוה יותר, ומספר הקונים גדול יותר, כך מומלץ יותר לקנות מאותו מוכר.
אנחנו ממליצים להזמין מוצרים ממוכרים שאחוז התגובות החיוביות שלהם גבוה מ-96% אחוזים. לדוגמה:
כשמקישים פרטים אישיים בהזמנה אפשר לבחור את הרחוב שלך מתוך רשימה או להקליד את השם בעצמך.רצוי למלא את כל הפרטים האפשריים, כמו מספר הטלפון, כתובת הבית והדירה, כדי להבטיח ששירותי הדואר ידעו להביא את ההזמנה עד אליך.המיקוד שלך יוכנס אוטומטית על ידי המערכת הממוחשבת.
מספר המעקב מאפשר לראות איפה נמצאת ההזמנה שלך, מתי היא נשלחה והאם היא הגיעה לארץ.שירות מעקב המשלוחים בזיפי נותן לך לעקוב אחרי חבילות שנשלחו ונמצאות בדרך אליך.אנחנו שולחים אליך את מספר המעקב במייל ואפשר לראות אותו גם בעמוד ההזמנות שלך.
כדי לראות איפה המשלוח שלך, פשוט מעבירים את סמן העכבר מעל מספר המעקב שלך כדי לראות את סטטוס החבילה.
אפשר להתכתב עם המוכר ששולח את המוצר כבר בעמוד ההזמנות שלך בזיפי.בלחיצה על כפתור אפשר לתרגם לעברית את ההודעות של המוכר, וניתן לתרגם מעברית לאנגלית את ההודעות אל המוכר.בעמוד ההזמנות אפשר לראות את כל ההתכתבות שלך עם שולח המוצר.במקרה שמוכר שולח הודעה, אנחנו שולחים לך מייל לעדכון עם תוכן ההודעה.
בכל נושא שקשור להזמנה שלך ובנושאים נוספים, צוות המומחים שלנו כאן לעזור.אפשר להתכתב בזמן אמת עם הנציגים שלנו בצ’אט באתר, בשעות 8:00-17:00, בימים א'-ה'.
אפשר גם לפנות אלינו במייל ונחזור תוך כ-3 ימי עסקים או 3 ימי עסקים בממוצע, בכתובת support@zipy.co.il.
אם קיבלת מוצר פגום, חשוב לפנות אלינו תוך 3 ימים מרגע קבלת המוצר.
יש למלא את הטופס הזה כדי שנוכל לעזור.בטופס יש לצרף תמונות ברורות של המוצר, האריזה וסרטון ברור.