הזמנות
0
אלי אקספרס
איביי
שיין
Outlet מותגים
TEMU
פחות מ-
פחות מ-₪5

מדיניות משלוחים, החזרת המוצרים וביטול הזמנות

  1. מן הנאמר בסעיף 1, מובהר בזאת למשתמש, אשר מדיניות החזרת המוצרים וביטול הזמנות כפופים למדיניות וחוקי המדינה בה נמצא המוכר וכפופים לתנאי השימוש של אתר מסחר אלקטרוני שעבורו אתר Zipy נותן את השרות.
  2. אין אפשרות לבטל את העסקה באתר Zipy לאחר ביצוע הזמנה לרבות כל האתרים השותפים שעבורם אתר Zipy מספק שירותים.
  3. מוצרים ו/או פריטים המשווקים על ידי מוכרים שותפים כפופים לחוקי ישראל עם כל המשתמע מכך.
  4. אחריותו של המשתמש לשלם דמי משלוח פריט ו/או מוצר אשר מוחזר למוכר ו/או בית העסק ו/או שותף של אתר Zipy.
  5. במידה ויש עיכוב במועד הגעה של הזמנה/ות לכתובת אשר סופקה בעת הרכישה, יש להודיע לחברת זיפי אחזקות בע"מ, אשר מפעילה אתר Zipy, בהודעה בכתב על עיכוב של ההזמנה/ות. יש להודיע על העיכוב לא יאוחר מ-40 יום מתאריך ביצוע ההזמנה/ות במידה ובוצעה מאתר eBay , ואם בוצעה ההזמנה מאתר Ali Express הודעה בכתב על עיכוב של ההזמנה תגיע מהלקוח לא יאוחר ממספר ימים לאחר שזמן ההגעה האחרון של המוצר הגיע (זיפי תפתח פניה בהגנת הקונה של האתר הבינלאומי אם ההזמנה לא התקבלה עד מועד זה). במקרה שבו התקבל מוצר פגום/שונה מכפי שתואר, באחריות הלקוח להודיע על כך לצוות האתר בסמוך למועד קבלת המוצר. כל נזק שידווח כעבור 3 ימים ומעלה מקבלת המוצר יחשב כנזק שנגרם על ידי הקונה. במקרה קבלת ההודעה לפי תנאים אשר פורטו בסעיף הנוכחי, חברת זיפי אחזקות בע"מ תפתח בהליך פתיחת פניה (להלן:" Case") כנגד המוכר לפי תנאי הגנת הקונה של אותו אתר שותף שממנו נרכש/ו המוצר/ים. לחברת זיפי אחזקות בע"מ אין אחריות בדבר החזרת הכספים ו/או פריטים ו/או החלטה סופית בדבר פיצוי הרוכש. חברת זיפי "אחזקות בע"מ תפעלנה לפי קבלת החלטה של אותו אתר שותף שמולו מתנהל ההליך.
  6. משלוח המוצר מבוצע בהתאם למדיניות הפלטפורמה ממנה מוזמן המוצר ובאחראיותה. זמן המשלוח משתנה ממוצר למוצר בהתאם לפלטפורמה או מוכר ספציפי של המוצר ומופיע בפירוט המוצר באתר.
  7. פריטים שהוזמנו מאמזון – מכיון שרוב המוצרים מאמזון לא נשלחים לישראל אלא נשלחים דרך מחסן בארה"ב, אין אפשרות לפנות להגנת הצרכן במקרה של בעיה עם מוצר ואין אפשרות להחזיר ו/או להחליף מוצרים.
  8. בכל פניה לגבי מוצר פגום/מוצר שהתקבל שונה מכפי שתואר , האתר עשוי לבקש מהקונה לשלוח את המוצר חזרה אל המוכר בתמורה להחזר כספי מלא, כאשר עלות המשלוח היא על חשבון הקונה בלבד. בכל מקרה של החזרת מוצר אל המוכר, עלות המשלוח תהיה על חשבון הקונה, לפי מדיניות האתרים השותפים.
  9. מוצרים מסוימים מאיביי אינם נשלחים לישראל והם עוברים דרך מחסן צד ג' בארה"ב בטרם יבוצע שילוח שלהם לישראל. במקרים אלו מחיר המשלוח אינו סופי וייתכנו עלויות נוספות. במידה ומצב זה מתקיים, אנו ניצור קשר עם הלקוח בטרם נוציא את ההזמנה וניידע על מחיר המשלוח הרלוונטי. ללקוח שמורה הזכות לבקש ביטול הזמנה במקרה זה ולקבל זיכוי מלא על המוצר שרכש.
  10. לאחר קבלת אישור לקבלת החזר כספי מהאתרים השותפים עבור רכישת פריט/ים, זיפי תעביר את הסכום שהתקבל (לפי שער מטבעה זהה או אחר) לחשבון המשתמש באתר, והמשתמש יהיה רשאי לעשות שימוש בסכום שהתקבל לשימושים עתידיים באתר Zipy.
  11. במטרה לקרוא לתשלום ולהעביר אותו לחשבון כרטיס האשראי של המשתמש, על המשתמש להיכנס לדף היתרה וללחוץ על כפתור זיכוי יתרה. למען הסר ספק, החזר יינתן רק למשתמש שביצע את רכישת הפריט/ים.
  12. Zipy אינה נושאת במישירין או עקיפין באחריות כשהיא להחזר הכספי ו/או לסכום ההחזר הכספי שהתקבל מהאתרים השותפים בכל מקרה ובכלל זה, סירוב, ביטול, עיקוב, הוצאות נוספות, מחדל ועוד.
  13. זיכוי והעברת הסכום לכרטיס המשתמש יהיה בערך בין 10 ל- 14 יום, מהיום בו התקבלה ההוראה להעברת ההחזר הכספי.
  14. אף על פי ש"ביטקויין" ו- "קאשבק" ניתנים למימוש באתר כאמצעי תשלום, במקרה של החזר כספי לאחר תשלום באמצעות "ביטקויין" ו/או "קאשבק", ניתן יהיה לכעשות שימוש בהחזר הכספי שהתקבל אך ורק באתר Zipy והסכום לא יועבר בחזרה ל- "ביטקויין" ו/או "קאשבק".