הזמנות
0
אלי אקספרס
איביי
אמריקה
שיין
Outlet מותגים
פחות מ-
פחות מ-₪5

החיפוש של “משחקי ילדים”

השירות החכם של זיפי, מאפשר קניה נוחה ופשוטה מהאתרים המובילים לשופינג אונליין. אם עד היום בזבזתם זמן יקר על חיפוש ורכישת אביזרים לנשים, בגדים לגברים וכל מוצר אחר שזול משמעותית בחו"ל – זיפי מרכז עבורכם את הכל במקום אחד.


אביזרים לנשים שאוהבות לשדרג את הלוק

לפעמים כל מה שצריך כדי להוסיף עניין למראה הכללי הוא פשוט צעיף בצבע או בדוגמה מעניינת. דרך איביי ניתן למצוא מגוון עשיר של צעיפים מסוגים שונים. אלו יכולים להיות צעיפים עבים לחורף, המיוצרים מצמר ומחומרים מחממים אחרים, או צעיפים קלילים שמטרתם שדרוג ההופעה. הבחירה של הצעיף צריכה להיות קודם כל לפי החומר ממנו הוא עשוי. צעיף משי עם הדפס יפה יכול להיות נהדר לתוספת למראה אלגנטי כשיוצאים בערב. צעיף פשמינה גדול ורחב יהיה נהדר גם ליציאות, אבל גם ליום יום, בימים קרירים יותר כשעדיין נרצה להוסיף אלמנט מעניין ללבוש.


זוגות זוגות

כובע ו משקפי שמש הם הכרח כשזה נוגע לשמש הישראלית, וככל הנראה הם משתייכים לאותה קטגוריה של אביזרים לנשים שצריך להתאים בינהם. כובע רחב שוליים שיהיה נהדר לרביצה בחוף הים בימים החמים, יכול ללכת נהדר עם משקפי שמש מתאימים. אם מדובר בכובע בצבע בהיר, כדאי לבחור זוג משקפי שמש עם נוכחות ובצבע קצת יותר עז. אם הכובע דומיננטי וגדול, מומלץ שלא להגזים עם צורת משקפי השמש ועם הצבע שלהם כדי לשמור על איזון. כשמדובר על בחירת צעיפים או מטפחות, כדאי לשלב איתן גם סיכות שניתן לנעוץ בהם. סיכה בצורה מקורית או בצבע דומיננטי יכול להוסיף לכל צעיף שתבחרו. כך ניתן לרכוש כמה סיכות ולהחליף אותן – מבלי להחליף את הצעיף או את המטפחת שמתחתיהן.


התאמה בין פריטים

לכאורה, נראה לנו שאין כל קשר בין החגורה המעוצבת שלבשנו לבין אביזרים לשיער. לפעמים, מומלץ לנסות וליצור התאמות מעניינות בין אביזרים לשיער לבין חגורות למשל. קשתות לשיער במגוון צורות ודוגמאות, הן ככל הנראה משהו שלא יצא בקרוב מהאופנה, כמו גם סיכות מעניינות לשיער. באמצעות שילוב של חגורה עם טקסטורה מסוימת והתאמת אביזר לשיער עם טקסטורה דומה, ניתן ליצור התאמה גם בין שני פריטים שלכאורה אין בינהם כל קשר. ההתאמה צריכה להיות מרומזת ועדינה, ויכולה להיעשות כמובן גם על ידי התאמת צבע זהה לשני פריטים שונים. המראה שמתקבל הוא קצת יותר מעניין, ועם הרבה יותר סטייל.


החבר הקטן של הארנק

ארנק קטן למטבעות יכול להיות אביזר מאוד שימושי עבור מי שלא רוצה להשתמש בארנק הגדול כל הזמן. גם אם הוא נקנה בנפרד מהארנק הגדול יותר, ניתן לבחור כזה שיתאים לו בצבע או בהדפס וישתלב בצורה הרמונית. ניתן גם להגדיל ולעשות, ולבחור ארנק קטן שמתאים בדיוק לתיק שבו משתמשים מדי יום. זו ההזדמנות "להתפרע" ולבחור בעיצובים קצת פחות שמרניים.

מיין לפי:
מיין לפי:

מחיר ₪

מותג

צבע

חומר