הזמנות
0
אלי אקספרס
איביי
אמריקה
שיין
Outlet מותגים
פחות מ-
פחות מ-₪5

החיפוש של “בגדי ילדים”

תיקים לנשים

קניות באינטרנט הן כבר סוג של מומחיות. כולם יכולים לעשות את זה, אבל לא כולם יודעים לעשות זאת ביעילות. ניתן לפשט את תהליך ההזמנה מחו"ל ולחסוך לא מעט זמן – וגם כסף. אחד מסוגי המוצרים הנמכרים ביותר אונליין מאתרים בינלאומיים הם כמובן תיקים לנשים. בזיפי ניתן למצוא לא מעט תיקים ואת התיק הנכון ביותר עבורך.  היתרון בא לידי ביטוי לא רק במחיר אלא גם במגוון מוצרים שאותם לא קל או בלתי אפשרי למצוא בארץ. המגוון שלנו הוא אינסופי.


תיקים לנשים שרוצות הכל

ארנק קומפקטי או תיק גב גדול? תיק החתלה או תיק צד ליום יום? את הכל תוכלו למצוא באתר המרכז את כל התיקים הנמכרים דרך איביי. התיקים נבדלים זה מזה בשימוש שלהם, והם מחולקים לתיקים קטנים, תרמילים, תיקים לקניות וגם תיקי החתלה. תוכלו למצוא תיקים לנשים מעור, או ללא שימוש בעור, תיקים אלגנטיים או עם צבעוניות מעניינת – וכמובן ניתן למצוא גם לא מעט מציאות ותיקים יד שניה של מותגים מוכרים ויוקרתיים גם בקטגורית התיקים של הגברים.


איך לבחור נכון?

השפע עלול לבלבל, ולכן כדי לבחור את התיק המתאים ביותר, כדאי קודם כל לחשוב על השימוש הרצוי בתיק. סוג התיק יכתיב גם את יתר הפרמטרים.  אם למשל מדובר בתרמיל, חשוב שהוא יהיה איכותי דיו כדי לשאת משקל כבד, או של מותג ידוע בתחום. במידה ומדובר בתיק החתלה, חשוב לבדוק שיהיו בו מספיק תאים למשל ושהוא יהיה נוח לנשיאה.


עור או דמוי עור?

יש שיגידו שאין תחליף לעור כאשר זה מגיע לעולם התיקים לנשים. העור נחשב לחומר איכותי ביותר, אך מתלוות אליו סוגיות מוסריות נוספות. לשמחתנו, כיום ניתן למצוא תיקים דמויי עור אשר עשויים מחומרים איכותיים, חזקים ועמידים ביותר, ולכן מסוגלים להוות תחליף לתיקי העור המוכרים. חומרים ומרקמים נוספים שיכולים לשמש ליצירת התיק הם קורדרוי, כותנה, סריגה וכן הלאה.


התאמה לסגנון האישי

חשוב לקחת בחשבון, שהתיק שאנו בוחרים בשיטוט באיביי יתאים גם למראה ולסגנון האישי שלנו. גם אם הצבע של התיק נראה מושלם באתר, אך אנחנו יודעים שזה לא "הצבע שלנו" או שמדובר בצבע שלא מתאים לסגנון האישי שלנו, כדאי שלא לבחור בו, יפה ככל שיהיה. יחד עם זאת, חשוב גם לדעת להעיז, ולנסות לבחור בצבעים ובסגנונות שעדיין נראים עלינו טוב – אבל מגוונים קצת את המראה שלנו.


חדש או משומש?

סגנון הוינטאג' שולט גם בתיקי נשים, וניתן למצוא תיקים מהממים מתקופות שונות. היתרון בבחירה בתיק יד שניה טמון בייחודיות של המוצר שנקבל. לעתים מדובר בסדרה של תיקים שכבר אינם מיוצרים עוד, או בתיק ייחודי שאין שני לו. מהצד השני, ניתן לומר כי בבחירה במוצר יד שניה, חשוב לקחת בחשבון שלא תמיד הוא יהיה באיכות מיטבית. במקרים בהם חשובה לנו העמידות ופחות הייחודיות – כדאי לבחור בתיקים חדשים. במידה ואנחנו רוצים להוסיף פריט מעניין לאוסף שלנו, תיק יד שניה יהיה הבחירה הנכונה.

מיין לפי:
מיין לפי:

מחיר ₪

סגנון

גודל

דוגמה