תופעת השופינג המקוון הופכת לשכיחה עם השנים, ונראה כי היום אין מישהו שלא שמעה על התופעה או לא הזמין באינטרנט לפחות פעם אחת. החנויות המקוונות בארה"ב הן זירת שופינג מעולה עבור הצרכן הישראלי, ואנו בטוחים כי בשנים הקרובות רבות מחנויות אלו ירחיבו את פעילותם ויפתחו אתרים נגישים בעברית לקהל הלקוחות הישראלי. ובינתיים, מה שנשאר לקונים ישראלים שמזמינים מארה"ב זה להשתמש בשירותים של USPS - שירות הדואר האמריקאי.
USPS מאפשרת שילוח מכתבים וחבילות לישראל לצד מעקב משלוחים USPS נוח ומהיר. אם קניתם מוצר דרך איביי או חנות מקוונת אחרת בארה"ב, קודם כל עליכם לגלות את מספר המעקב שלכם. אל דאגה, המספר נשלח בדרך כלל במייל תוך שבוע מביצוע ההזמנה. השתמשו במספר המעקב שנשלח אליכם ע"י החנות לשם איתור ההזמנה. השירות החדש של זיפי כאן כדי לעזור לכם: הזינות את מספר המעקב של USPS שקיבלתם, והמערכת שלנו תאתר עבורכם את כל המידע הרלוונטי אודות החבילה שלכם. לשם קבלת מענה אנושי ולברר את סטטוס המשלוח שנשלח עם USPS בטלפון, ניתן ליצור קשר עם דואר ישראל במוקד השירות הארצי במספר 171. שימו לב: מאחר ול-USPS אין שירות לקוחות משלה בארץ, הגורם היחיד אשר מולו ניתן לברר מה קורה עם משלוח שמתעכב או הלך לאיבוד הוא דואר ישראל.