שיווק שותפים בשיטת חבר מביא חבר – פרסום ויראלי
תוכנית השותפים של אתר זיפי מתגמלת את השותפים ב – 5% עמלה מכל מכירה. בתוכנית השותפים של זיפי חברים מאות שותפים שמרוויחים סכומים גבוהים בכל חודש! אתר זיפי מאגד את כל המוצרים מאתרי השופינג המובילים בעולם: אליאקספרס, איביי ואמזון ומאפשר הזמנה פשוטה בעברית! קרוב למיליון ישראלים נכנסים לאתר כל חודש! מעל ל – 20 אלף ישראלים מזמינים באתר בכל בחודש בהיקף של מעל ל – 2.5 מיליון שקלים!
אם אתם חדשים בתוכנית השותפים או שעדיין לא הצטרפתם לתוכנית השותפים של זיפי מומלץ לקרוא לפני המשך המדריך הזה את היסודות לשיווק תוכנית השותפים של אתר זיפי.
איך להגדיל את רשימת התפוצה שלכם בשיטת חבר מביא חבר
באמצעות שיטת חבר מביא חבר ניתן ליצור רשימת תפוצה גדולה של מתעניינים במהירות ובקלות בצורה ויראלית!
על ידי הגדלת רשימת המתעניינים שלכם תוכלו לשלוח להם יותר המלצות על מוצרים במייל ולהרוויח יותר כסף.
אין צורך להיות מומחה במדיה חברתית, או בפרסום ממומן או בקידום אורגני כדי ליצור קמפיינים גדולים ולהרוויח כסף. בשיטת חבר מביא חבר כל אחד יכול ליצור קמפיין פרסום ויראלי בתוך מספר דקות. כמה מהחברות הגדולות והמוכרות ביותר התחילו את הדרך שלהם על ידי פרסום בשיטה זו: פייפאל, דרופבוקס, אובר, Airbnb, גוגל, אמזון ועוד.. (מומלץ לקרוא בקישור הבא את כל הסיפורים של החברות הגדולות) שיטת חבר מביא חבר היא השיטה הותיקה ביותר לשיווק והיא לא הולכת להיעלם והכי חשוב היא השיטה הזולה ביותר והיעילה ביותר!
כל מה שצריך זה ליצור תמריץ שיגרום לאנשים לרצות להירשם לקבל ממך המלצות ותמריץ נוסף שיגרום להם לרצות להמליץ גם לחברים שלהם להירשם!
דוגמאות לתמריצים בשיטת חבר מביא חבר:
- פרס כספי
- הנחה
- מתנה חינמית (מידע/מוצר/שירות)
ניתן ומומלץ להשתמש בתמריצים גם לחבר הממליץ וגם למקבל ההמלצה. כך שני הצדדים ירגישו שהרויחו משהו. הדוגמא הטובה ביותר לכך היא השיטה שדרופבוקס השתמשו בה להזמנת חברים. הם העניקו 500 מגה לאחסון גם לחבר המזמין וגם למקבל ההזמנה. וכך גרמו לויראליות שבה כולם הזמינו את החברים שלהם כדי לקבל לעצמם יותר שטח אחסון ולהעניק לחברים שלהם שטח אחסון. בשיטה זו דרופבוקס הגיעו ל – 4 מיליון משתמשים בתוך 15 חודשים!!
UPVIRAL – הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת קמפיינים בשיטת חבר מביא חבר
לאחר שסקרנו את השירותים המובילים בעולם בחרנו להמליץ לכם על חברת upviral שמאפשרת ליצור קמפיינים בשיטת חבר מביא חבר בעלות הזולה והמשתלמת ביותר.
להלן סקירה של האתר ותהליך הקמת קמפיין פרסום ויראלי ליצירת רשימת תפוצה של מתעניינים בהמלצות על מוצרים מאתר זיפי.
לשם הסקירה בחרנו לערוך הגרלה בין כל הנרשמים להגרלה שלנו לדוגמא שהזוכה בה יקבל 250 ש"ח לקניה באתר זיפי. (אנחנו לא נותנים לשותפים שלנו פרסים על חשבוננו לחלק לנרשמים שלהם) כל מי שנרשם לתחרות נכנס להגרלה ומי שמזמין חברים להגרלה מגדיל את הסיכויים שלו לזכות בהגרלה על ידי כך שהוא מקבל כרטיסים נוספים על שמו בהגרלה.
שלבים:
- הרשמה לאתר UPVIRAL
- הקמת דף נחיתה להשתתפות בהגרלה
- הקמת דף שיתוף להזמנת חברים כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה
- הגדרות נוספות
- פרסום התחרות
הרשמה לאתר UPVIRAL
השלב הראשון הוא הרשמה לאתר upviral. ההרשמה לאתר היא בתשלום כאשר יש בחירה בין 2 מסלולים: בסיסי ומתקדם. אנחנו ממליצים להתחיל במסלול הבסיסי שעולה 35$ בחודש. ניתן לקבל את הכסף בחזרה תוך 30 יום ולבטל את חידוש המנוי בכל רגע. העלות משתלמת מאוד לעומת כל דרך פרסום אחרת מפני שהתוצאות שניתן לקבל באמצעות דרך זו הן בלתי מוגבלות!
ביחרו במסלול הבסיסי לתשלום של 35$
לאחר השלמת התשלום וכניסה ראשונית לממשק פתחו את הקמפיין הראשון שלכם:
ביחרו שם לקמפיין שלכם
הקמת דף נחיתה להשתתפות בהגרלה
תוכלו לבחור בין יצירת דף נחיתה בפלטפורמה של upviral או להשתמש בווידג'ט להטמעה באתר שלכם
לצורך ההדגמה בחרתי ביצירת דף נחיתה בפלטפורמה של upviral
לצורך ההדגמה בחרתי בתבנית בשם London וערכתי את הטקסטים והשדות בהתאמה למטרת הקמפיין שלי שהיא הגרלה על סך 250 ש"ח לקניות באתר זיפי. קישור לעמוד ההגרלה: http://upvir.al/37693/lp37693
הקמת דף שיתוף להזמנת חברים כדי להגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה
לאחר הרשמה להגרלה מגיעים לדף תודה שבו מבקשים מהנרשמים לשתף את חברים שלהם ולהגדיל את הסיכוי שלהם לזכות בהגרלה עלי ידי הרשמת חברים.
הגדרות נוספות
לאחר מכן מעצבים איך יראה שיתוף ההגרלה בפייסבוק ובמדיות אחרות
השלב הבא הוא הגדרת נקודות עבור פעולות שונות. בצילום המסך תוכלו לראות את הפעולות עבורן אני הגדרתי קבלת ניקוד שמגדיל את הסיכוי בזכיה.
בשלב הבא הגדרתי את ההגרלה עצמה, את אופן בחירת הזוכה ואת תאריך סיום ההגרלה ואת תקנון ההגרלה.
בשלב הבא מגדירים את ההתראות במייל עבור שלבים שונים בהגרלה
בשלבים לאחר מכן ניתן להוסיף קודים שונים לדפים למעקב ובסוף ניתן לפרסם את הפעילות שבחרתם לעשות.
שלב חשוב מאוד הוא להגדיר תחת settings את כיוון הכתיבה מימין לשמאל כדי שכל העמודים יופיעו כמו שצריך כשאתם מפרסמים בעברית.
פרסום התחרות
להלן הקישור להגרלה לדוגמא שהעלינו: http://upvir.al/37693/lp37693
את הקישור להגרלה שלכם מומלץ לפרסם בכל מקום שאפשר. בפייסבוק, באתר שלכם, בפורומים, לרשימת התפוצה שלכם, בוואטסאפ וכל מדיה שעולה על דעתכם. אם ההצעה שלכם שווה והתגמול שלכם לשיתוף ההצעה גם שווה אז ההפצה תהיה ויראלית ותקבלו המון נרשמים לרשימת הדיוור שלכם שתוכלו לתרגם אותה לכסף רב אם תשלחו להם המלצות מועילות בהמשך. בהצלחה!