המדריך למשווק האבוד חלק 1 – תוכנית השותפים של זיפי

אז, נרשמתם לתוכנית השותפים של זיפי, אתם רוצים לעשות כסף ואין לכם מושג איך מתחילים?

הכנו עבורכם מדריך קצר, חלק ראשון ממנו, שידריך אתכם לקראת הצלחה ודריכת רגל ראשונה בעולם הפרסום והשיווק.

קודם כל חשוב לנו לומר לכם משהו שכנראה לא כולם יודעים:

הידעתם שכשאתם משווקים לינק מסוים, הוא לא חייב להיות למוצר ספציפי?

אסביר: ברגע שאדם מסוים לחץ על הלינק עם המזהה הייחודי שלכם, המערכת "זוכרת" (קוקיס) מאיפה האדם הזה הגיע לזיפי ותתגמל אתכם על כל קניה שהוא יבצע באתר זיפי עד 7 ימים !

וכן הבנתם נכון – אותו אדם שלחץ על הלינק שלכם, יכול גם לצאת מהאתר ולהיכנס אחרי שבוע ימים, לבצע רכישה ואתם עדיין תקבלו עמלה.

בדיוק בגלל זה, אין חובה לפרסם מוצרים ספציפיים בלבד אלא אתם יכולים גם לפרסם לינק לעמוד הראשי באתר זיפי או לקטגוריה ספציפית. נשמע טוב? כי זה באמת טוב.

לעינייננו!

אנחנו נתמקד ב 2 שיטות בתור התחלה:

שיטה אחת מהירה אך פחות יעילה לטווח רחוק.

שיטה שניה תיקח לכם קצת זמן אבל איתה תוכלו לצבור לכם קהל עוקבים נאמן.

שיטה ראשונה:

השיטה הראשונה מדברת על לקחת את הלינקים עם המזהה הייחודי שלכם ולהתחיל להפיץ את זה בכל דרך אפשרית ובכל קבוצה אפשרית או פורום.

זאת שיטה שמצד אחד היתרונות שלה הוא בכך שאתם לא צריכים לטרוח לפתוח עמוד ייעודי באפליקציות / פייסבוק ולא אתר.

מצד שני אנחנו עומדים בפני מספר חסרונות ובראשן חוסר רלוונטיות ומעין "הצקה" למשתמשים הקיימים באותם דפים / עמודים.

בפייסבוק אם אתם כותבים פוסט בתוך דף מסויים שלא קשור לקניות לדוגמה, סביר להניח שלא כולם יראו אותה ומי שכן יאבד בפוסט עניין בהקדם.

בוואטסאפ וטלגרם אנשים יראו אך סביר להניח שאם אתם לא רלוונטים עבורם, הם יצאו מהקבוצה שפתחתם.

זו שיטה שבהגדרה שלה היא אגרסיבית ופחות חכמה. אנשים בלשון המעטה לא אוהבים שדוחפים להם לינקים לפורומים או קבוצות מסויימות, יש חלק ממנהלי קבוצות פייסבוק או רשת אחרת שיחליטו גם להוציא אתכם מהקבוצה בגלל ספאם. החסרונות בשיטה זו מרובות על היתרונות ולכן מי שבוחר בה, שיקח בחשבון שייתכן וימכור אך לא בהצלחה גדולה.

שיטה שניה:

השיטה השניה מדברת על בניית קהלים באופן איטי אך מסודר שתיתן לכם גם אפשרות לגדול נכון, להתפתח ולצבור אמינות.

איך זה מתבצע?

אתם בוחרים פלטפורמה מסויימת. אתם פותחים קבוצה ומזמינים את החברים שלכם להצטרף והם יודעים מראש לאן הם הצטרפו. ברור שיש כאלו שיעדיפו לא להיות אך גם אם תישארו עם חלק זה בסדר, מדובר על התחלה.

אין כאן באמת רשת חברתית מועדפת שרק בה כדאי לנסות, תמיד שילוב של כמה זה מתכון מנצח.

1. מי שבקבוצה שלכם יודע ומודע לדברים שהוא הולך לקבל.

2. אם הוא / היא נשארים, אז כנראה הם באמת מצפים או מחכים למבצע טוב.

3. אתם רלוונטים עבורם.

4. אתם בונים אמון.

5. יש לכם אפשרות ברשות הלקוחות שלכם לאסוף מיילים שלהם ואז להוציא להם מוצרים מגניבים באימייל, מה שיכול להגדיל לכם הכנסה באופן משמעותי.

6. אפשרויות צמיחה נוספות לאו דווקא רק לתוכנית שותפים.

בעיניי, זו השיטה המועדפת כמובן. מעבר לכך שאתם בונים אמון, שזה צעד מאד חשוב שלקוח צריך להרגיש בטרם יבצע קניה, אפשרויות הצמיחה האישיות שלכן בלתי מוגבלות. תוכלו לפתוח אתר ייעודי למוצרים משלכם, להבין איך דברים עובדים ולמכור בכמויות נכבדות וכמובן לעשות כסף.

עכשיו לעניין העיקרי – על מה חשוב להקפיד כשמשווקים לינקים?

1. תהיו ספציפים ומפורטים ככל הניתן – אם בחרתם לשווק מוצר מסוים, אל רק תשימו את הלינק ותרשמו "מבצע!!"

אנשים לא אוהבים את זה. תסבירו מה זה המוצר הזה, מה היתרונות שלו, מה מקבלים בחבילה ומה המחיר הסופי. אם יש הבדל גדול גם בין המחירים בארץ, שווה לציין.

2. תהיו ייחודיים – תמצאו מוצרים שאנשים פחות מכירים או שמכירים אבל זה יותר טוב ממה שיש להם.

3. תהיו קשובים –

תענו להם על שאלות, תהיו בעיניינים ואל תזניחו פרטים חשובים על המחיר. כשתמצאו למישהו מוצר מסוים שהוא רוצה, הוא יספר לחברים שלו וגם הם יבואו.

4. תהיו מעודכנים בטרנדים עולים או קיימים – אל תציעו למכירה טמאגוצ'י (המבוגרים בינינו יודעים מה זה), זה עבר מהעולם.

5. נסחו מודעות מושכות – תבהירו ללקוחות שלכם שמדובר במחיר מעולה לזמן מוגבל, נסחו כאילו אתם מדברים אל האדם שמעוניין לקנות – "שמלה מהממת בדיוק בשבילך". תתחברו אל הלקוחות שלכם.

6. בידקו שיש מספיק במלאי – כדי שהחבר'ה שלכם לא יתאכזבו שאין מספיק.

7. ציינו את יתרונות האתר אליו שלחתם ולמה כדאי לקנות דרכו – קניה עם כל כרטיס אשראי, שירות לקוחות בעברית, אין עמלות המרה למטבע, מגן מכס וכו'.

איך לעשות את זה אפילו עוד יותר נכון?

זה לא סוד שיש מיליון קבוצות בפייסבוק לדוגמה שאומרות לכם הנה המבצעים הכי שווים בעליאקספרס או איביי.

לא שזה לא טוב כמובן, זה מצוין אבל אלו קבוצות שנוטות להיות מאד לא ממוקדות.

דוגמה טובה זה פשפשוק. מה שהתחיל כעמוד למכירת מוצרים יד 2 והפך לסוג של מעצמה אך במקביל איבד את הלגיטימיות שלו קצת בעמוד הראשי כי שווקו שם מוצרים שונים ממגוון סוגי הקטגוריות בכמויות בלתי נתפסות. אדם שנכנס לעמוד שלהם בהתחלה, הלך לאיבוד מהר מאד והבין שבשביל למצוא אולי את המוצר שהוא רוצה, הוא יצטרך לגלול על עשרות או מאות פוסטים וגם אז לא בטוח שהוא ימצא.

אז החבר'ה של פשפשוק פתחו דפים נוספים ויותר ממוקדים כמו פשפשוק רכב באר שבע, פשפשוק גיימינג מרכז וכו'. כך הם וידאו שאדם שמצטרף לקבוצה שלהם הוא אדם שהתוכן של הקבוצה רלוונטי עבורו.

אז תפתחו עמודים ודפים למשל של המבצעים הכי שווים לבגדי היריון בעליאקספרס. מבצעים יומיים למוצרי ספורט בעליאקספרס, מבצעים על שעונים לגברים מעליאקספרס, שמלות כלה במבצע מעליאקספרס וכו'.

דבר נוסף, תהיו עקביים!! פוסט אחד בשבוע לא יעשה את העבודה…בין 1 ל 4 פוסטים ביום זה בסדר ולגיטימי, מעבר לזה זה קצת יותר מדי אלא אם כן יש לכם קהל עוקבים קנאי ולהוט. לא לשכוח גם לענות תוך זמן סביר לפניות של אנשי הקבוצה שלכם.

יש לכם שאלות? 

פנו אל

[email protected]

בהצלחה!

Related Post

Пользовательское соглашение...  #terms { padding: 0 0 100px; position: relative; word-break: break-word; } #terms-title { font-size: 24px; } h2, ...

Условия возврата

#return-policy-title { font-size: 24px; } @media screen and (min-width: 768px) { #return-policy-title { font-size: 32px; ...

Declarație de accesibilitate Declarație de accesibilitateZipy funcționează și va continua să lucreze pentru a îmbunătăți și optimiza accesibilitatea și utilizarea informațiilor gă...

הצהרת נגישות #accessibility-he { margin-bottom: 32px; } #accessibility-he h1 { font-size: 24px; } @media (min-width: 768px) { #acces...